SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG
TASK 6
Aquí us deixo dos kahoots per repassar vocabulari ( roba)
1. Clica sobre el link, són al final de la pàgina però primer llegeix les instruccions que a continuació et detallo.
2.Quan entris al kahoot crec que et sortirà una pantalla amb el meu nom, et preguntarà si ets tu, li has de dir que no i aleshores et dóna la possibilitat de posar el teu nom. És la primera vegada que envio un kahoot pel classroom, a veure si funcionarà bé, anem fent proves. Si tenim problemes per fer aquesta activitat, la canviaria.
4. Quan acabis els kahoots fes-me un comentari dins el classroom per veure com t'ha anat o enviem una captura de pantalla dels resultats o una foto.
Aquí tens els links dels kahoots
https://kahoot.it/challenge/09920896?challenge-id=e02f04e9-c450-4027-b380-36c74ccc5c35_1589988852152
https://kahoot.it/challenge/09920896?challenge-id=e02f04e9-c450-4027-b380-36c74ccc5c35_1589988852152
GAMES CLOTHES
Us deixo uns jocs com activitat alternativa als kahoots
Quan acabeu de fer-los m’envieu captura de pantalla dels resultats.
per fer la captura de pantalla una manera és buscar en el vostra ordinador una tecla que diu “impr pa”, cliqueu , tot seguit aneu a un doc google i amb el ratolí botó dret, li dieu “ enganxa”
AQUESTA ACTIVITAT LA TROBARÀS PENJADA AL CLASSROOM
QUAN ENTRIS AL KAHOOT ET SORTIRÀ LA PRIMERA IMATGE, A LA PREGUNTA ARE YOU LOURDES? HAS DE DIR QUE NO, CLICA EL QUADRADET BLAU QUE DIU NO, NOT ME I ET SORTIRÀ LA 2na IMAGE, ESCRIU EL TEU NOM AL L’ESPAI BLANC I CLICA OK, GO
SI TENS PROBLEMES M’ESCRIUS A
mbellar2@escolajoncadella.cat o fas un comentari al mur del classroom
ANGLÈS AL CLASSROOM
A PARTIR D’ARA LES ACTIVITATS D’ANGLÈS LES FAREM DES DEL CLASSROOM
SI ALGÚ TÉ ALGUN PROBLEMA PER ACCEDIR-HI O TREBALLAR DES D’AQUESTA PLATAFORMA QUE M’ESCRIGUI AL MEU CORREU
mbellar2@escolajoncadella.cat
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Presentació àrea d'anglés
cliqueu al text per fer-ho més gran
Setmana del 11 al 15 de maig
RECORDATORI ANGLÈS
AQUESTA SETMANA NO HI HA TASCA NOVA, HEU DE FER LA SEGONA PART DE LA TASK 4 QUE SI RECORDEU ES TRACTA DE FER UN CARTELL AMB LLETRES MAQUES I IL·LUSTRACIÓ SOBRE UNA DE LES FRASES TREBALLADES SOBRE ELS VIRUS.
PORTAR-LO A LA VIDEOCONFERÈNCIA EXTRAORDINARIA D’ANGLÈS QUE HI HAURÀ EL DIMECRES 13, JA US ENVIAREM EL ENLLAÇ PERQUÈ ENTREU
ESTIGUEU PENDENTS DEL CORREU
LOURDES
......................................................................................................................................
Setmana del 5 al 8 de maig
......................................................................................................................................
Setmana del 27 al 30 d'abril
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Setmana del 20 al 24 d'abril
TASK 2
QUÉ HE DE FER? / WHAT HAS TO BE DONE?
Escolta el video LOURDES CHANNEL
Si et cal llegeix transcripció escrita del video
PRACTICAREM FRASES AMB WILL ( future)
Escriu 5 frases explicant què faràs l’any que ve en un full o en un document google.
Il.lustra el full amb algun dibuix referent a alguna de les frases o enganxa una fotografia.
COM HO FAIG? / HOW CAN I DO IT?
- Si escoltes bé el vídeo sabràs com es fan les frases en futur.
- Llegeix les frases d’exemple
- Agafa un full o document google , hi escrius un títol FUTURE/ WILL
- Escriure 5 frases explicant què faràs o vols fer l’any que ve.Pots començar: Next year, I ………….
- Ho pots fer en un document google, document word o a mà en un full blanc o de llibreta.
UN COP HE ACABAT... / WHEN IT IS DONE...
Si ho fas en un full, l’hauras d’escanejar o fer-li una foto. M’ho envíes per email, no oblidis adjuntar el document.
Si ho fas en un document google, el comparteixes al drive i si fas un document word me l’adjuntes per email.
DATA D’ENTREGA/ DEADLINE DATE: 24th April
PER COMPARTIR LA FEINA O PER DUBTES ESCRIU A:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Setmana del 14 al17 d'abril
INSTRUCCIONS PER FER LA TASK 1 D’ANGLÈS
ENTRAR A LA CARPETA TASK 1
TRIEU UNA DE LES DUES CARPETES TASK 1 HIGH
LEVEL/NIVELL ALT O LOW LEVEL/NIVELL BAIX
DINS DE LA CARPETA QUE HEU TRIAT TROBAREU
DIVERSOS DOCUMENTS
SEGUIU EL SEGÜENT ORDRE:
TASK DIRECCIONS/ INSTRUCCIONS DE LA TASCA
( LLEGIU BÉ EL QUÈ ES
DEMANA)
DINS D’AQUESTA CARPETA TROBAREU LINKS DE
VIDEOS , ESCOLTEU-LOS BÉ SOBRETOT ELS QUE ES TITULEN LOURDES CHANNEL. ELS
ALTRES SÓN VIDEOS DE LA CANÇÓ QUE US FAIG TREBALLAR, SI ALGÚN NO S'OBRE NO
PATIU, NO CAL VEURE’LS TOTS.
DOCUMENT TITULAT WHY SING SONG? ÉS EL TEXT ESCRIT DEL QUE DIC AL VIDEO
LOURDES CHANNEL, PERQUÈ L’ACABEU D’ENTENDRE MILLOR.
DOCUMENT AMB LA LLETRA DE LA CANÇÓ, PER ACABAR-LA D’ENTENDRE MILLOR I
CONSULTAR-LA PER FER LA FITXA . AQUEST DOCUMENT ES TITULA I WILL SURVIVE LYRICS
WORKSHEET/FITXA DE TREBALL: UN COP HAGUEU VIST ELS VÍDEOS, EL TEXT I
EXPLORAT LA LLETRA DE LA CANÇÓ, JA ESTEU PREPARATS PER FER LA FITXA.
PER FER LA FITXA,L’ HAUREU DE DESCARREGAR,
FER-NE UNA CÒPIA O BÉ FER EL LLISTAT DE PARAULES QUE US DEMANO EN UN
DOCUMENT GOOGLE. TAMBÉ PODEU COPIAR LES PARAULES EN UN FULL I FER UNA FOTO .
UN COP ACABADA LA FEINA ME LA PODEU
COMPARTIR AL DRIVE A LA MEVA ADREÇA ELECTRÒNICA, TAMBÉ PODEU ENVIAR-ME UN EMAIL
ADJUNTANT EL FULL QUE HEU FET.
HEU DE FER EL MATEIX AMB LA FITXA
D’AUTOAVALUACIÓ